maanantai 6. elokuuta 2012

Tirkistys Nokkosen elämään

Ajattelin että kai teitä lukijoita kiinnostaa hiukan kurkata minun elämääni ja pääni sisälle.Tässäpä siis turhia ja ei-ehkä-niin-turhia asioita minusta.

1. Lempivärini on.. ööö, niitä on monta. Musta tietenkin, kirkkaanpunainen, harmaa ja valkoinen.

2. Lempiruokani on... hmm, varmaankin lasagne. Voin muuten kertoa että en syönyt ala-asteen jälkeen viiteentoista vuoteen lasaknaa, sain kovan kammon siitä koulussa.. Isäntä kerran sitten teki ja se oli niin hyvää että santsasin kaksi kertaa :D

3. Telkkaristani tulee... yleensä Bones, OZ, pokka pitää (elämässä pitää olla brittihuumoria), Rillit huurussa,  C.S.I. ja tarvitseeko mainitakaan että rakastan Sinkkuelämiä? ;)

4. Horoskooppini on... jousimies.

5. Paheitani ovat... tupakointi, kynsien pureskelu, kiroilu.. Joskus kiroilen niin antaumuksella että sivulliset saa pyöritellä silmiään ja minä hävetä kun tajuan miten moni juuri kuuli v*ttu-prkl-stana-julistukseni... Hups..

6. Harrastan... ENKÄ HARRASTA! No joo,okei. Harrastan mä. Lukemista, bloggaamista (ylläri!), lenkkeilyä (reipasta kävelyä toisin sanoen), pelailua (PS123, DS,Wii, charppaamista), kaikenlaisia käsitöitä ja musiikin kuuntelua. Tulisin hulluksi jos menettäisin kuuloni, olen todella intohimoinen musiikki-ihminen. <3

7. Lempikirjani... olisi varmaankin Twilight - Houkutus jos on pakko valita. Mutta luen niin paljon kaikkea että en oikeastaan haluaisi sanoa mitään yhtä suosikkia. Twilightit on kaikki hyviä, Raid-kirjat ovat kaikki hyviä, Dan Brownin Enkelit&Demonit (SIKAHYVÄ!) ja Da Vinci-koodi  (tällä hetkellä kuuntelen itse asiassa äänikirjana tuota kolmatta osaa, Kadonnut symboli ja hyvä on), Myyttihovit ovat kaikki hyviä, Yön talo-sarja on ihana, Potterit on KLASSIKOITA ja yksi parhaista elämänkerroista joita olen lukenut on Phoolan Devi, bandittikuningatar. Mutta tässä on vain kermat päältä.. :)

8. Musiikkimakuni... on sekalainen. Kuuntelen fiiliksen mukaan kaikkea Elviksestä ja Stray Catsistä Skrillexiin ja Marilyn Mansoniin. Jokaisella on jotain hyvää.

9. Toteemieläimeni olisi... kliseistä tai ei, TIIKERI.

10. Mistä tuo nicci tulee... Kaipasin jotakin minua kuvaavaa nimeä ja tuo Nokkonen on ihan mainio. Olen polttava ja ärsyttävä mikäli minua ei osaa käsitellä tai varoa :D

11. Lempivuodenaikani... KESÄ!! <3 Lämmintä ja ihanaa! (Miinus nuo pirun hyttyset ja yöllä naamalla tanssahtelevat kärpäset..Ärgh!)

12. Ihanin juhla-aika.. on tietenkin joulu! Punainen, valkoinen, iloinen, massun täyttävä joulu! Näin aikuisiällä sitä ei enää (minä en ainakaan) kaipaa niinkään niitä lahjoja vaan sitä, että saan laittaa ruokaa mieheni kanssa, laittaa pöydät oikeen notkuviksi ja syödä itseni jouluherkuista siihen kuntoon että pyörin eteenpäin!

13. Mieluisin asia / paikka kotona? Paikka olisi varmaankin makuuhuone tai tämä oma askartelunurkkaukseni (mistä postaan teille kuvia kun ehdin). Mieluisin asia on varmaankin valkoinen Guessin laukku, jonka Isäntä osti minulle Nizzan lentokentältä. Tai sitten läppärini, Hertta-Petteri. :D

Askartelunurkkaus ja pöydällä lepää Hertta-Petteri
14. Mukavimmat vaatteet... no, kotona ne on lökärit ja joku yökkäritoppi ja kun lähden ulos, ne olis varmaan farkut, korkkarit ja lepakkohihainen vihreä paitani.

15. Mikä saa minut hyvälle tuulelle... Hmm, ystävät tietenkin. Hyvä ruoka. Oikeanlainen musiikki.  Mukavat vaatteet. Ja tietysti se, että tucca on hyvin. :)

16. Miksi pidän blogia.. Minusta on mukava jakaa juttuni teidän muiden ihmisten kanssa ja tietää että ehkä joku saa minun blogistani yhtä paljon irti kuin minä saan jonkun toisen blogista. Se on ihana tunne, kun lukee jonkun postausta ja saa yhtäkkiä AHAA-elämyksen, jonka haluaa toteuttaa heti-nyt-kaikki-mulle!

Tällainen on Nokkonen pähkinänkuoressa.

Until next time,

~Nokkonen~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jos Sinulla ei ole mitään kaunista sanottavaa,ole mielummin hiljaa.